خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 18,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 15,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 18,000 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 15,000 تومان
پیشینه و مبانی نظری مدل هاي هوش هيجاني

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مدل هاي هوش هيجاني دارای 52 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:

مقدمه

ادبیات موضوعی

تحقیقات انجام شده در ایران

تحقیقات انجام شده در خارج از ایران

هوش

بهره هوشی

هیجان چیست؟

تاریخچه هوش هیجانی

تعریف هوش هیجانی

مدل ماير و سالووي , مدل توانايي هوش هيجاني

شكل 2-1-1 ابعاد هوش هيجاني در محيط كار

مدل گلمن از هوش هيجاني

مدل هوش هيجاني بار- آن

مدل هوش هيجاني دولويکس و هيگس

رابطه مدلهاي هوش هيجاني

شكل 2-1-2 مؤلفه هاي هوش هيجاني

جدول 2-1-1 هوش هيجاني سازماني

راهبردهاي افزايش هوش هيجاني

اهمیت هوش هیجانی

هوش هيجاني و هوش عمومي

هوش هيجاني و مديريت بازار

هوش بين فردي و اميد و خوش بيني در خدمت بازار

هوش هیجانی و شخصیت

هوش هیجانی و موفقیت شغلی

پژوهش های انجام شده در ایران در باره هوش هیجانی

فهرست منابع


مقدمه

رهبري يك سازمان براي انطباق با تغييرات و به منظور بقا و رشد در محيطهاي جديد، ويژگيهاي خاصي را مي طلبد كه عموماً مديران براي پاسخ به آنها با مشكلات بسياري مواجه مي شوند. يكي از مهمترين خصيصه ها كه مي تواند به رهبران و مديران در پاسخ به اين تغييرات كمك كند، هوش هيجاني است. هوش هيجاني موضوعي است كه سعي در تشريح و تفسير جايگاه هيجانها و احساسات در توانمنديهاي انساني دارد. امروزه هوش هيجاني به عنوان نوعي هوش که هم شامل درک دقيق هيجانهاي خود شخص وهم تعبير دقيق حالات هيجاني ديگران است ، تبيين شده است .هوش هيجاني ،فرد را از نظرهيجاني ارزيابي مي كند، به اين معني که فرد به چه ميزاني ازهيجانها واحساسهاي خود آگاهي دارد وچگونه آنها راکنترل واداره مي کند. نکته قابل توجه درراستاي هوش هيجاني اين است که تواناييهاي هوش هيجاني ذاتي نيستند و آنها مي توانند آموخته شوند . سازمانها براي اينكه بتوانند درمحيط پرتلاطم ورقابتي امروزباقي بمانند، بايدخودرابه تفكرهاي نوين كسب وكارمجهزسازند و به طورمستمر خود را بهبود بخشند. رهبري اين گونه سازمانها بسيار حساس و پيچيده است وزماني اين حساسيت دو چندان مي شود كه رهبر با تغييرهاي انطباقي روبه رو باشد كه بسيار متفاوت از تغييرهاي فني است. مشكلات فني از طريق دانش فني و فرآيندهاي متداول حل مسئله قابل حل هستند، در حالي كه مشكلات انطباقي در برابر اين گونه راه حلها متفاوت است. با توجه به اينكه هوش هيجاني، توان استفاده از احساس و هيجان خود وديگران دررفتار فردي و گروهي در جهت كسب حداكثر نتايج با حداكثر رضايت است. بنابراين، تلفيق دانشهای لازم و تواناييهاي هيجاني در مديريت و کارمندان مي تواند در سوق دادن سازمان به سوي دستيابي به هدف

كارساز و مفيد باشد.

ادبیات موضوعی

براساس بررسی هایی که انجام شد ، تحقیقات صورت گرفته در مورد هوش هیجانی بیشتر در مورد مسائل مربوط به رهبران و مدیران سازمانی ، علوم تربیتی ، زناشویی ، ورزشی بوده و کمتر در باره مسائل مربوط به مدیریت منابع انسانی و توجه به کارمندان و نیروی فروش ، این تحقیقات انجام گرفته است که در ادامه به چند مورد از آنها انجام شده اشاره می گردد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری مدل هاي هوش هيجاني_1527326977_9591_3418_1040.zip0.12 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 16,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت