خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 37,400 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 32,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 37,400 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 32,000 تومان

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول دارای 12 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

تاريخچه :‌

پانزده سال پس از پايان جنگ جهاني دوم ،‌تبليغات آمريكايي، مسائل مربوط به خودروها، بزرگراه ها، الگوهاي جديد مصرف شهري و انفجار رسانه هاي تبليغاتي را به مرحله اي سوق دادند كه موفق ترين نقطه تاريخ آمريكا از سال هاي دهه بيست به بعد بود. با پشت سر گذاشتن قحطي دوران ركود اقتصادي و تنگناهاي زمان جنگ ،‌سود حاصل از تبليغات دو برابر شد و فقط در پنج سال ( از 1945 تا 1950 ) از 9/2 ميليارد دلار به 7/5 ميليارد دلار رسيد.

خيلي از خاطره انگيزترين آگهيهاي دهه پنجاه به طريقه متحرك سازي يا نقاشي‌هاي ثابت بود.

معروف ترين آنها، نقاشي متحرك ژل –ا بود كه كار مشترك موريس سنداك و سائول استينبرگ به حساب مي آمد. برخي از شخصيت هاي خلاق شده در آن زمان هنوز به كار گرفته مي‌شود مثل پريان در حال غرق پاك كننده آژاكس ،‌طوطي تيغ ژيلت، پنگوئن سيگار كول و اسپيدي آلكا- سلتزر.

زنان صرفاً در خدمت فروش نبودند بلكه به خريد اجناس كمك مي‌كردند. به تبع امروز نهي هايي كه در استفاده از زنان به عنوان معرف اجناس پيش آمد در نظام تبليغات ردپايي آشكار از توصيف مردانه به چشم مي خورد.

براي اينكه بخواهيم به موج تازه اي كه در تبليغات پديد آمده بود اشاره كرد بايد از آگهي آلكا-سلتزر ياد كرد كه در 1964 ساخته شد. اين آگهي درباره معده و اشتها بود. سال ها بود كه كودك كارتوني به نام اسپيدي آلكا –سلتزر مردم را زير سلطه خود داشت. اين كودك كلاهي قرصي شكل به سر داشت و با جيغ و داد و صداي حاصل از باز كردن شيشه نوشيدني ها ،‌مردم را سرگرم مي‌كرد. آژانس جك تينكر با بررسي اين كارتون تصميم گرفت كه به آن كمي طنز و واقع گرايي اضافه كند. فيلمي‌كه آن آژانس ساخت چيز زيادي براي نمايش نداشت اما خيلي سريع موفق شد كه مردم را به وجد در آورد و در آنها ايجاد هيجان كند. پيام آگهي اين بود :‌هيچ اهميت ندارد كه معده شما چه شكلي دارد ،‌اما اگر دوست نداريد معده تان از شكل بيفتد ،‌از آلكا –سلتزر استفاده كنيد. پس از مدتي ،‌اين فيلم به يك نمونه كلاسيك تبديل شد.

برنامه هاي تلويزيوني مرسوم در اواسط دهه شصت، كمدي هاي ديوانه وار بودند كه موقعيت هاي خيالي داشتند. آن موقع بهترين دوست اسبي سخنگو، بهترين همسر زني ساحره ،‌بهترين عمو موجودي اهل مريخ و بهترين مادر خودرو بود. با در نظر گرفتن آن زمان كمي عجيب به نظر مي آيد كه يكي از مهم ترين شخصيت هاي عامه پسند، شواليه اي سفيد به نام آژاكس باشد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول_1528211934_11142_3418_1324.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 23,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت