خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 27,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 22,500 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 27,000 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 22,500 تومان

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری دارای 60 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:

مقدمه ...................................................................................................................................... 22

تعاریف: .................................................................................................................................. 22

مدیریت دانش(KM) ............................................................................................................... 23

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ............................................................................................ 24

لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی.............................................................................................. 26

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM)......................................................... 27

عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری............................................................................. . 30

فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM).......................................................................... 31

مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)................................................................ 32

تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ................................................................. 32

تاریخچه .............................................................................................................................. 33

اهمیت ................................................................................................................................. 36

موضوعات مورد بحث در CRM ......................................................................................... 37

مشتری ................................................................................................................................ 37

ارتباط ................................................................................................................................. 39

مدیریت .............................................................................................................................. 39

انواع CRM: ....................................................................................................................... 40

مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی ....................................................................................... 40

شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : ................................................................... 42

اتوماسیون نیروی فروش(SFA) ............................................................................................ 42

پشتیبانی و خدمات مشتری ................................................................................................... 43

اتوماسیون بازاریابی موسسه ................................................................................................. 44

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ......................................................................................... 44

فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ .......................................................................................... 45

داده کاوی ........................................................................................................................... 45

قابلیت های داده کاوی ........................................................................................................ 46

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی ...................................................................................... 46

انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM : ...................................................................... 47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فرایند" ........................................................... 47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "استراتژی" ....................................................................... 49

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فلسفه" ............................................................................ 50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "قابلیت" .......................................................................... 50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "تکنولوژی" ..................................................................... 51

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری :.............................................................................................. 52

از دیدگاه بارنت ........................................................................................................................... 52

از دیدگاه نول ............................................................................................................................... 52

از دیدگاه سویفت ......................................................................................................................... 53

از دیدگاه گالبریث و راجرز ......................................................................................................... 53

از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون ..................................................................................................... 54

مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM........................................................................ 54

فرآیندها ............................................................................................................................... 55

عوامل انسانی ... ................................................................................................................... 56

تکنولوژی ..... ................................................................................................................................ 57

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری ...... ................................................................................... 59

مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : ............................................................................. 62

برنامه ریزی ...................................................................................................................... ... 62

پایه ریزی ......................................................................................................................... ... 62

اجرا ..................................................................................................................................... 63

موانع و عوامل شکست CRM ............................................................................................. 63

منابع





1-2 مقدمه:

امروزه اقتصاد میتنی بر دانش از طریق عواملی مانند افزایش رقابت ،نوآوری های تکنولوژیکی وبازارهای جهانی قابل شناسایی است.از آنجا که در چنین جوامعی دانش نقش کلیدی در ایجاد و حفظ مزیت های رقابتی ایفا می کند؛شرکت ها و سازمان ها باید در هنگام شروع فعالیت در بازار توجه زیادی به دانش داشته باشند.علاوه بر این در سال های اخیر دانش به عنوان یکی از منابع سازمانی کلیدی محسوب می شود و پژوهش های زیادی در این زمینه انجام شده است.به همین دلیل امروزه مدیریت دانش به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های پژوهشی در محیط دانشگاهی و صنعت قلمداد شده و یکی از مباحثی است که شرکت ها منابع و هزینه های زیادی را به آنها اختصاص می دهند.سیستم های دانش مشتری،مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری نه تنها موجب بهبود توانایی های سازمان در تعامل ، جذب و ایجاد ارتباط شخصی سازی شده با مشتریان می شود بلکه موجب بهبود توانایی های افزایش دانش سازمان ها در رابطه با مشتریان نیز می شود.

مدیریت دانش شرط لازم برای تجارت الکترونیک و افزایش تمرکز بر روی مشتری است.برای ادامه فعالیت در یک محیط رقابتی،سازمان ها باید از دانش کافی در مورد بازارها،مشتریان،محصولات و خدمات،روش ها و فرایندها،رقبا،مهارتهای کارکنان و نحوه نظارت برخوردار باشند.

با توجه به این واقعیت سازمان ها می توانند در عصر رقابتی امروزی به کسب و کار الکترونیکی یکپارچه در سراسر جهان از طریق اینترنت و شبکه های داخلی بپردازند.مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد الکترونیکی و جهانی امروزی،سازمان ها را مجبور به تجدید نظر درباره ی روش هایی که باعث ایجاد روابط بر پایه مشتری می شود کرده است.برای انمه سازمان ها در ارائه ی محصولات یا خدمات به مشتریان کارآمدتر و موثرتر باشند باید احساس رضایت را در مشتری به وجود آورند و دانش مشتریان باید طوری طراحی شود تا اطمینان حاصل شود که کسانی که خدمات سازمان را ارائه می دهند همان کسانی هستند که نیازهای مشتریان را فراهم می کنند.بنابراین مدیریت دانش بخش جدایی ناپذیر از مدیریت ارتباط با مشتری است.

2-2 تعاریف:

این امر مهم است که قبل از برّرسی نقش مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری،تعاریف هر یک از این مفاهیم برای حصول اطمینان از ایجاد یک درک مشترک در خصوص هر یک از آنها ارائه شود.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری_1529679789_12665_3418_1447.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 22,500 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت