خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 27,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 22,500 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 27,000 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 22,500 تومان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئوليت اجتماعی شرکت ها،ابعاد و دیدگاههای آن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئوليت اجتماعی شرکت ها،ابعاد و دیدگاههای آن

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها،ابعاد و دیدگاههای آن دارای 59 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


2-1- مقدمه 10
2-2 تعريف هدف 13
2-3 مدل کارت امتيازي متوازن BSC............................................................................................................ 14
2-4- تعريف مسوؤليت اجتماعي شرکتها 15
2-4-1-مفهوم مسوؤليت اجتماعي 20
2-4--2 مباني فلسفي ديدگاه هاي مسوؤليت اجتماعي 23
2-4-2-1 ديدگاه كلاسيك 23
2-4-2-2 ديدگاه عمومي 25
2-4-2-3 ديدگاه اسلامي 25
2-4-3- ابعاد مسوؤليت اجتماعي 26
2-4-3-1-بعد اقتصادي 26
2-4-3-2-بعد قانوني 26
2-4-3-3-بعد اخلاقي 26
2-4-3-4- بعد عمومي و ملي 27
2-4-4 - رهيافت هاي مسوؤليت اجتماعي 27
2-4-5- مسوؤليت پذيري اجتماعي در قالب فعاليتهاي بشر دوستانه 03
2-4-6- دلايل مخالفان و موافقان مسوؤليت اجتماعي 31
2-4-7 سازمان هاي بين المللي فعال در ترويج مسوؤليت اجتماعي 33
2-4-8- رايج ترين مدل ها از مسوؤليت اجتماعي شرکت در کشورهاي در حال توسعه 37
2-4-8-1 مدل مسوؤليت اجتماعي کارول 39
2-4-8- 2 مدل مسوؤليت اجتماعي لانتوس 41
2-4-9 مزاياي اجراي مسوؤليت اجتماعي براي شرکتها.............................................................................................. 42
2-4-10 مزاياي اجراي مسوؤليت اجتماعي براي ارتقاء کيفيت زندگي نيازمندان 43
2-4-11 موانع و محدوديت ها ي موجود در اجراي مسوؤليت اجتماعي 43
2-4-12 نقش دولت در اجراي مسوؤليت اجتماعي شرکت ها 45
2-4-13 نقش بخش خصوصي در اجراي مسوؤليت اجتماعي وکاهش فقر 50
2-4-13-1 مدل تجاري بازرگاني 51
2-4-13-2 مدل انتهاي هرم 52
2-4-13-3 مدل تجاري اجتماعي 53
2-5 - تعريف سازمان بهزيستي 54
2-5-1چشم انداز سازمان بهزيستي 54
2-5-2-تاريخچه سازمان بهزيستي کشور 54
2-5-3-ارزش‌هاي حاکم بر سازمان بهزيستي 57
2-5-3-2 ارزش‌هاي خاص سازماني : 57
2-5-4 اهداف راهبردي سازمان بهزيستي کشور 58
2-6-پيشينه پژوهش 59
2-6-1 مطالعات داخلي 59
2-6-2 مطالعات خارجي 62
2-7 خلاصه مطالب فصل 65

منابع



2-1- مقدمه:
امروزه سازمانها در زمينه هاي گوناگون تحت فشار شديد براي جلب اعتماد عمومي و حفظ رقابت در بازار جهاني قرار دارند.رسوايي هاي اخير تجاري موجب خدشه دار شدن وجهه عمومي سازمانهاي خصوصي و افزايش توقع پاسخگويي به عموم، شفافيت و درستکاري شده است. (واداک ،2002،133 )
به نظر مي رسد سازمانهاي خصوصي با رقابتي براي دستيابي به اين اصول در کنار سودبخشي مالي و حفظ ابتکار روبرو هستند.در چند سال گذشته پاسخگويي به خواسته هاي سهامداران و نيز سعي در ارتقاي ارزش هاي اجتماعي تناقض پيچيده اي است که سازمانهاي تجاري متعهد درزمينه هاي مختلف با آن درگيرند. (جمالي،2007).
گسترش و توسعه روز افزون موسسات و سازمانهاي مختلف صنعتي، بازرگاني و افزايش شديد رقابت ميان آنان باعث گرديده که سازمانهاي فوق براي ادامه بقاء خود تنها به سود و منافع سازمان خود بيانديشندو براي نائل شدن به اين هدف از هر عملي کوتاهي نکنند.
در حالي که هر تصميم و حرکت به ظاهر کوچکي که در يکي از بخشها رخ دهد صرفنظر از تاثيرات مستقيم آن در بخش مورد نظر بتدريج موجب تاثيرات مستقيم و غير مستقيم پنهان و آشکار و ملموس و غير ملموس در تمامي ديگر بخشهاي جامعه شده و يک سلسله کنش و واکنشهاي مداوم را در تمامي سطوح و لايه هاي جامعه بوجود مي آورد و اين تاثيرات حتي ممکن است سالها به طول بيانجامد ولي به طور قطع اثر خود را خواهد گذاشت.
از سويي افزايش نگراني هاي عمومي براي محيط طبيعي، احترام به حقوق انساني و نيز جنبه هاي اخلاقي تجارت و ساير موضوعات اجتماعي موجب افزايش رقابت در تجارت مي شود(ميساني ،2009)، که با توجه به تمايل شرکت ها به افزايش شهرت، انگيزه تغير در رويکرد تجاري در آن ها به وجود مي آيد.(اوتوبانجو واولفمي ،2008) به علاوه اگر شرکت ها بخواهند دسترسي نامحدودي به بازار داشته باشند و به طور جهاني مورد توجه قرار گيرند؛ بايد مطابق با استانداردهاي اجتماعي و محيطي بين المللي عمل کنند که فراتر از قوانين هر کشور است (اونگ ،2008).
ايجاد مصالحه و ايجاد تعادل ميان خواسته هاي سهامداران و جامعه موضوعي است که در چارچوب کاري مسوؤليت اجتماعي شرکت تعريف مي شودو به رابطه ميان تجارت و جامعه کمک مي کند (اسنايدر ،2003،176).هرچند تعريف دقيقي از مسوؤليت اجتماعي شرکت وجود ندارد، عموما به طريقه اي از تجارت و نيز خلق ارزش هاي اجتماعي اطلاق مي شودکه بر طبق و حتي فراتر از الزامات قانوني ، اخلاقي و خواسته هاي عمومي و اقدامات قانوني در پاسخگويي به ارزشهاي گروههاي ذينفع است. (لوسن هورس ،2004)


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری مسئوليت اجتماعی شرکت ها_1529774666_12734_3418_1078.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 22,500 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت