خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 37,400 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 32,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 37,400 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 32,000 تومان

پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد

پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد دارای 44 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:

اعتبار

2-3-1-2 متغیر اعتماد

پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور

2-4-2 پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

منابع فارسی :

منابع غیر فارسی :



اعتبار

اعتبار را به عنوان حدی که مصرف کننده اعتقاد دارد فروشنده خبرگي، درستکاری و قابليت اعتماد لازم برای انجام معامله را دارد، تعريف مي شود. اعتبار عامل مهمي در شکل گيری تصور مصرف کننده از محيط های آنلاين است . Al-Gahtani ; 2011: 52 ) ) اعتبار به عنوان قابل اعتماد بودن يك سيستم و همچنين قابليت لازم براي انتقال و انجام معاملات تعريف مي شود . ( (Erdem & Swait;2004 لورن و لين در سال 2005 نشان دادند كه عدم وجود اعتبار مناسب منبع ارائه كننده خدمات مالي ، باعث ترس كاربران از اين كه بدون آگاهي آنها پول و اطلاعات شخصي خود به شخص ثالثي انتقال پيدا كند، می شود . ( لورن و لین ؛ 2005 ) وانگ و همكارانش در سال 2003 اعتبار را به ميزاني كه استفاده كنندگان يك سيستم بدون هيچ گونه تهديدهاي امنيتي و شخصي درك مي كنند، تعريف مي كنند . (وانگ و همكارانش ؛ 2003 ) در حوزه بانكداري همراه، پژوهش هاي اخير اثبات نموده اند كه وجود اعتبار درك شده ارتباط معني داري با پذيرش مشتريان بانك ها دارد. به عبارتي عدم وجود اعتبار مناسب منبع عرضه كننده خدمت باعث كاهش احتمال پذيرش آن توسط مشتريان است . (Luarn and Lin ; 2005 ; Wang et al. ; 2006) كويينگ لويس و همكارانش در سال 2010 به اين نتيجه رسيدند كه اعتبار تاثير منفي و معني داري بر روي ريسك و در نهايت به طور غيرمستقيم بر قصد استفاده از بانكداري همراه تاثير دارد. (كويينگ لويس و همكاران؛2010 ) بدين معني كه هر چه اعتبار يك تكنولوژي جديد از جمله خدمات بانك داري همراه بالاتر باشد ريسك استفاده از آن كمتر خواهد شد و در نتيجه قصد و تمايل افراد براي استفاده از آن بيشتر مي شود.

بر اساس تحقیقات مکنايت و همکارانش اعتبار، منعکس کننده ی مفاهيم درستکاری ، قابليت اعتماد و بي عيب بودن است. اين تعريف (مکنايت و همکارانش ؛ 2002) به طور ضمني در برگيرنده اعتماد به بي عيب بودن رسانه ی مورد استفاده برای انجام معامله است . (اعتماد به زير ساخت ها) مفاهيم ارائه شده درخصوص اعتبار ، بيان کننده ی اين واقعيت اند که وقتي مصرف کننده مي خواهد راغبانه خود را در معرض آسيب های احتمالي فروشنده ی اينترنتي قرار دهد ، به خاطر عدم اطمينان محيطي موجود خصوصيات زيرساخت فناوری مربوط (وبسايت ها) را در نظر مي گيرد.

فروشندگان اينترنتي مي توانند با انجام کارهايي مثل تسهيل معاملات رمز شده ، نصب فاير وال ، استفاده از مکانيزم های مستندسازی و تضمين حفظ حريم شخصي افراد بر اعتبار زير ساخت های معامله تاثير بگذارند.بنابراين ، فروشندگان اينترنتي که هدفشان کاهش نگراني ها در خصوص زير ساخت ها و افزايش اعتماد به تجارت الکترونيک است مي توانند با انجام برخي فعاليت ها، عدم اطمينان محيطي را تا حد زيادی تحت تاثير قرار دهند . بنابراين، اعتبار زيرساخت های معامله ، بخش مهمي از اعتبار شخص فروشنده ی آنلاين را تشکيل مي دهد ، ولو اينکه فروشنده هيچ کنترل مطلقي بر زيرساخت های اينترنتي نداشته باشد (Al-Gahtani ; 2011:71). وانگ و همکاران به صورت مفهومي بين اعتبار، ريسک و اعتماد تمايز قائل شدند و دريافتند که اعتبار، تاثير بسزايي بر نيت افراد برای استفاده از بانکداری اينترنتي مي گذارد. بر اساس تعريف آنها اعتبار عبارتست از حدی که شخص اعتقاد دارد انجام عمليات بانکي با استفاده از موبايل برای امنيت و حريم شخصي او هيچ تهديدی ايجاد نمي کند .(وانگ و همکاران ؛ 2003 ) کنترلي که کاربر به هنگام تعامل با وبسايت داردمي تواند عامل ديگری باشدکه درايجاد اعتماددر فرددخيل است.در پژوهش های انجام شده نشان داده شده است که اعتباردرک شده تاثيرقابل ملاحظه برنگرش نسبت به استفاده از فناوری مي گذارند. (Koenig-Lewis et al.;2010:417; Hanudin et al.; 2012:7; Aderonke and Charles;2010:6)

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری تحقیق اعتبار و اعتماد_1529944725_12909_3418_1374.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 30,200 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت