خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 37,400 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 32,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 37,400 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 32,000 تومان

پیشینه و مبانی نظری مفهوم آموزش ، آموزش ضمن خدمت و ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت

پیشینه و مبانی نظری مفهوم آموزش ، آموزش ضمن خدمت و ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مفهوم آموزش ، آموزش ضمن خدمت و ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت دارای 80 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:

1-2- مقدمه 15

2-2 مفهوم آموزش.. 16

3-2 ماهیت و محتوای آموزش.. 17

4-2 تاریخچه آموزش ضمن خدمت.. 17

1-4-2 آموزش ضمن خدمت : چشم انداز جهانی. 17

2-4-2 آموزش ضمن خدمت کارکنان در ایران. 19

3-4-2آموزش ضمن خدمت کارکنان در وزارت امور اقتصاد و دارایی. 20


5-2مفهوم آموزش ضمن خدمت کارکنان: 21

6-2 آموزش قبل از خدمت: 22

1-6-2 آموزش کوتاه مدت.. 22

2-6-2 آموزش های بلند مدت.. 22

7-2 آموزش ضمن خدمت: 23

8-2 اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان. 25

9-2 اصول آموزش ضمن خدمت.. 29

10-2 انواع آموزشهای ضمن خدمت.. 32

1-10-2 انواع آموزشهای ضمن خدمت بر حسب زمان. 32

2-10-2 انواع آموزشهای ضمن خدمت بر حسب هدف.. 34

3-10-2 انواع آموزشهای ضمن خدمت بر حسب ماهیت.. 36

11-2 الگو های آموزش ضمن خدمت.. 36

12-2 سازو کارهای آموزش ضمن خدمت کارکنان. 41

13-2 الگوهای مختلف اجرای دوره های آموزش ضمن خدمت.. 43

14-2 ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت.. 45

15-2 از شغل عادی تا شغل حرفه ای: 50

16-2 آموزش حرفه ای مستمر و حرفه ای ها : 56

17-2 آموزش حرفه ای مستمر و CPA : 57

18-2 تاریخچه آموزش حرفه ای حسابداران رسمی در ایران: 59

19-2 فدراسیون بین المللی حسابداری وآموزش های حرفه ای و مستمر: 59

20-2 آموزش حرفه ای مستمر و حسابداران رسمی ایران: 60

21-2 تئوری نمایندگی: 66

22-2 نتایج مورد انتظار آموزشهای حرفه ای مستمر: 69

23-2 روشهای اجرای دوره های آموزشی : 71

24-2 مروری بر تحقیقات انجام شده: 73

1-24-2 در خارج از کشور: 73

2-24-2 در داخل کشور: 77

25-2 خلاصه فصل دوم: 80




مقدمه

آموزش چیست؟ آیا توضیحات شفاهی فرد به فرد با گروهی از فراگیران را می توان آموزش نامید؟ آیا این امر که معلم کتاب یا جزوه ای را در اختیار شاگرد قرار می دهد آموزش است؟ آموزش از دیدگاههای مختلف تعریف گوناگونی دارد.

آموزش عبارتست از مجموعه تصمیمات و اقداماتی که یکی پس از دیگری اتخاذ می شود و یا انجام می گیرد و هدف از آن دستیابی هر چه بیشتر فراگیر به یادگیری است.

یکی دیگر از صاحبنظران آموزش را چنین تعریف می کند:

آموزش برخلاف پرورش کارآموزان نه یک نهاد ، نه یک دوره ، بلکه به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که در خدمت پرورش کارآموزان قرار دارند.

تعلیم و آموزش تحصیلی نقش بسیار مهمی را در رشد و توسعه و پیشرفت منابع انسانی ایفا می کند. هدف از آموزش تحصیلی، پرورش مؤثر و کارآمد کارکنان و متعاقب آن، هماهنگ سازی و هم ردیف کردن منافع کارکنان با منافع سازمان میباشد.

آموزش فرآیندی است که طی آن فرد مهارتهای مورد نیاز برای انجام دادن یک عمل یا وظیفه شغلی را کسب نموده یا این مهارتها در او بیشتر گردد، در طی فرآیند آموزش موجباتی فراهم می آید تا تجربه های یادگیری به وقوع بپیوندد و به این ترتیب می توان در ارتباط با آموزش کارکنان اینطور نتیجه گیری کرد که بتوانند وظایف شغلی خویش را با کارایی بیشتر انجام دهند.

مفهوم کلمه آموزش و کارآموزی با مفهوم آموزش به معنای وسیع آن یعنی آموزش و پرورش تفاوت دارد. معمولا مقصود از آموزش و پرورش تحصیلات رسمی در دبستان ، دبیرستان و دانشگاه می باشد که هدف آن بسیار وسیع و کلی و حصول به آن مستلزم زمان درازی است. در صورتی که مقصود از آموزش یا یادگیری ، تحصیلات حرفه ای و تخصصی است که هدف آن مشخص و در مدت زمان نسبتا کوتاهی قابل حصول می باشد و معمولا بعد از یکی از مراحل تحصیلات رسمی افراد نسبت به کار و حرفه ای که دارند یا می خواهند در آینده انتخاب کنند می گذرانند.

از سوئی دیگر می توان گفت که تعلیم وتربیت ، اشخاص را نه فقط برای کسب معاش ، بلکه به طور کلی برای زندگی آینده آماده می کند. در صورتی که هدف آموزش یا کارآموزی کسب معاش و پیدا کردن شغل مناسب برای افراد است ، برای خدمت به خود و جامعه ای که در آن زندگی می کند و آموزش و کارآموزی عبارتست از دادن تعلیمات بخصوص به افراد قبل از ورود به خدمت و یا در حین خدمت برای آشنا ساختن با حرفه و کارشان می باشد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری مفهوم آموزش ، آموزش ضمن خدمت و ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت_1556787356_13082_3418_1390.zip0.15 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 32,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت