خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 37,400 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 32,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 37,400 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 32,000 تومان

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی دارای 71 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:

بخش اول: مباني نظري مرتبط به «فيروزه» 12
2-1-1- مختصري در مورد تاريخچه جواهرات 13
2-1-2- قدمت استخراج فيروزه 14
2-1-3- علم شناخت سنگهاي قيمتي و اهميت آن در جهان 15
2-1-4- انواع فيروزه 16
2-1-5- نحوه ساخته شدن فيروزه 18
2-1-6- فضيلت فيروزه در اسلام 18
2-1-7- معادن فيروزه 19
2-1-8- كلياتي در مورد برش و جلاي كاني‌ها و سنگهاي جواهر رنگي 26
2-1-9- تراش فيروزه 28
2-1-10- مشخصات بهترين نوع فيروزه تراشيده 33
2-1-11- صادرات فيروزه: 34
بخش دوم: مباني نظري مرتبط با «آميخته بازاريابي» 36
2-2-1- تعريف بازاريابي 37
2-2-2- فلسفه مديريت بازاريابي 37
2-2-3- عوامل مؤثر در تغيير تقاضا 41
2-2-4- عوامل مؤثر در اقدام به خريد 42
2-2-5- فرآيند تصميم خريد 45
2-2-6- مفهوم مدرن بازاريابي 51
2-2-7- آميخته بازاريابي (Marketing Mix) 52
2-2-8- جايگاه يابي در بازار 63
منابع



بخش اول: مباني نظري مرتبط به «فيروزه»

2-1-1- مختصري در مورد تاريخچه جواهرات

شناخت و استفاده از نگين‌هاي رنگين و زيبا و يا به عبارتي از جواهر قدمت هفت هزار ساله دارد و از ميان اولين سنگهاي جواهر شناخته شده: عقيق، آمتيست (Amethyst)، كوارتز (Quartz)، كهربا (Amber)، گارنت (Garnet)، يشم سبز (Jade)، يشم (Jasper)، صخره پاره‌هاي مرجاني رنگين (Coral)، لاپيس لازولي يا سنگ لاجورد (Lapis Lazuli)، مرواريد (Pearl)، سرپنتين (Serpentine)، زمرد (Emerald)، و فيروزه (Turquoise) را مي‌توان نام برد.
سنگهاي قيمتي نمايانگر ثروت و تشخص بوده و فرمانروايان قديم از نگين‌هايي كه از اين كانيهاي جواهر ساخته شده بود استفاده مي‌كردند. امروزه نگين‌هاي جواهر روي پايه‌هايي از طلا يا پلاتين نصب شده و براي زينت مورد استفاده قرار مي‌گيرند. در زمانهاي قديم سنگهاي قيمتي علاوه بر ارزش مادي، بيشتر جنبه سحر و جادو داشته و بعنوان طلسم براي صاحبان جواهرات محسوب مي‌شده اند. باور بر اين بوده كه دارندگان طلسم قادر به دور كردن شياطين، امراض و ديگر حوادث ناخوشايند از خود هستند و عقيده داشتند كه فرشتگان آنها را حمايت كرده و از سلامتي و خوشبختي برخوردار خواهند ساخت. دريانوردان با داشتن يكي از اين طلسم‌ها اطمينان داشتند كه راه خود را در دريا گم نكرده و به سلامت به خانه باز خواهند گشت. تا اوايل قرن نوزدهم همچنان اعتقاد بر اين بود كه سنگهاي قيمتي بعنوان شفا دهنده بيماريها و ناراحتي‌هاي جسمي مؤثر هستند.


بخش دوم: مباني نظري مرتبط با «آميخته بازاريابي»

2-2-1- تعريف بازاريابي

بازاريابي به عنوان فرايندي مديريتي- اجتماعي تعريف مي‌شود كه بوسيله آن افراد و گروهها از طريق توليد و مبادله كالا با يكديگر، به امر تأمين نيازها و خواسته‌هاي خود اقدام مي‌كنند. براي روشن شدن اين تعريف بايد اصطلاحات مهم نياز، خواسته، تقاضا، كالا، مبادله، معامله و بازار را تعريف نمود. نيازهاي انسان يكي از مفاهيم اساسي بازاريابي است. احساس محروميت همان نياز است. دومين مفهوم اساسي بازاريابي، خواسته‌هاي انسان است و خواسته شكلي است كه نيازهاي انسان تحت تأثير فرهنگ و شخصيت انفرادي به خود مي‌گيرد. خواسته‌ها وقتي با قدرت خريد همراه باشند تبديل به تقاضا مي‌شوند. نيازها، خواسته‌ها و تقاضا‌ها انسان را به سوي كالاهايي مي‌كشانند كه مي‌توانن اين نيازها و خواسته‌ها و تقاضاها را بر آورده سازند. هر چيزي كه بتوان براي جلب توجه بدست آوردن، استفاده و يا مصرف در بازار عرضه كرد و توانايي تأمين يك خواسته يا نياز را داشته باشد، كالا تلقي مي‌شود. بازاريابي وقتي تحقق مي‌يابد كه مردم براي تأمين نيازها و خواسته‌هاي خود تصميم به مبادله بگيرند. مبادله عبارت است از دريافت چيزي مطلوب از كسي ديگر، در مقابل ارائه ما به ازايي به او. مبادله هسته مركزي بازاريابي است اما معامله، واحد اندازه گيري بازاريابي به شمار مي‌رود. يك معامله، شامل داد و ستد فايده بين طرفين معامله است. مفهوم معامله ما را به مفهوم بازار هدايت مي‌كند. به مجموعه اي از خريداران بالقوه و بالفعل يك كالا، بازار اطلاق مي‌شود.


2-2-2- فلسفه مديريت بازاريابي
فعاليت‌هاي بازاريابي سازمانها تحت مفاهيم پنجگانه اي اداره مي‌شوند. اين مفاهيم عبارتند از: توليد، كالا، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعي.


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری فیروزه و آمیخته بازاریابی_1555747360_14599_3418_1956.zip0.05 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 32,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت