خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 37,400 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 32,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 37,400 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 32,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وبگردی و پرسه زنی اینترنتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وبگردی و پرسه زنی اینترنتی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق وبگردی و پرسه زنی اینترنتی دارای 45 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


-2-1- تعریف متفرقه وبگری 18
2-2-3- طبقه بندی های وبگردی 20
2-2-4- عوامل ایجاد کننده سایبرلوفینگ 20
2-2-5- وبگردی و عملکرد سازمانی 23
2-3- سایت‌هایی که پرسه‌زنان اینترنتی را جذب می‌کند 25
2-4- خسارت‌های پرسه‌زنی اینترنتی به سازمان‌ها 25
2-4-1- خسارت پرسه‌زنی اینترنتی به بهره‌وری 26
2-5- علل شخصی گرایش کارکنان به پرسه‌زنی اینترنتی 26
2-6- راه‌های جلوگیری از بروز پدیده پرسه‌زنی اینترنتی 27
2-7- اینترنت 28
2-1-9- استفاده از اینترنت در محل کار 29
2-6-1- اعتیاد به اینترنت 30
2-7- فعالیت‌های سایبرلوفینگ 31
2-8- نگرش های منفی نسبت به سایبرلوفینگ 34
2-9- تاثیرات سایبرلوفینگ بر احساسات کارکنان 35
2-10- نگرش مثبت به سایبرلوفینگ 36
2-11- تأثیر سایبرلوفینگ بر خلاقیت و دانش کارمندان سازمان 38
2-12- تأثیر مثبت سایبرلوفینگ بر استرس در محیط کار 39
2-12-1- روش های مقابله با استرس 41
2-13- ارتباط گرایش به سایبرلوفینگ و عدالت در سازمان 42
2-14- ارتباط گرایش به سایبرلوفینگ و وظایف سازمانی 44
2-15- راهکارهای کاهش سایبرلوفینگ 46
2-15-1- قوانین قابل قبول استفاده از اینترنت (AUP) 47
2-15-2- برنامه و سیاست‌های مربوط به کاهش اثرات منفی سایبرلوفینگ 49
2-15-3- مراحل تعریف شده برای کاهش سایبرلوفینگ در سازمان 51
2-16- مروری بر تحقیقات پیشین 52

- مقدمه
وجود کامپیوتر در سازمان‌ها باعث افزایش راندمان می‌شود چرا کامپیوتر و سایر لوازم الکترونیک موجب اتوماتیک شدن بسیاری از فعالیت‌ها شده، زمان انجام تعداد زیادی از فعالیت‌های اداری را کاهش داده و به کارمندان در انجام وظایف خود کمک می‌کند. اگرچه حضور کامپیوتر در سازمان در مجموع موجب افزایش بهره‌وری می‌شود، اما در عین حال وسیله‌ای برای وقت‌گذرانیکارکنان در ساعات اداری نیز به‌وجود می‌آورد. به‌عبارتی می‌توان این چنین گفت که ورود تکنولوژی به سازمان‌ها یک شمشیر دو لبه است. در حالیکه بسیاری از سازمان‌ها از سیستم‌های الکترونیک به‌‌عنوان ابزار اصلی برقراری ارتباط، تشریک مساعی، تحقیق و مدیریت اطلاعات استفاده می‌کنند، اما بسیاری از کارکنان سازمان از چنین امکاناتی سوء استفاده می‌نمایند (باتورای و توکر ، 2015). اگرچه تبعات دقیق این‌گونه اتلاف وقت کاملاً مشخص نیست، اما بسیاری از سازمان‌ها این نگرانی را احساس می‌کنند که حضور کامپیوتر و دسترسی به اینترنت ممکن است مانع از استفاده کامل از تمامی ظرفیت‌های درونی سازمان شود. این نگرانی باعث شده است که بسیاری از محققان به بررسی دلایل، پیامدها و ماهیت پدیده وب‌گردی در ساعات کاری سازمان بپردازند. مراجعه به فیسبوک و یوتیوب از جمله وب‌گردی‌هایی هستند که بسیاری از کارمندان به آن راغب می‌باشند. بسیاری از وب‌گردی‌ها مانند جستجوی اینترنتی برای اغلب مردم شناخته شده‌اند (لیم و تئو، 2005). برخی دیگر مانند بازی‌های آنلاین اگرچه چندان رایج نیستند اما کماکان ذیل مبحث وب‌گردی قرار می‌گیرند. اساساً وب‌گردی به معنای وقت‌گذرانی در ساعات کاری با استفاده از کامپیوتر است، طوریکه کارمند وانمود می‌کند که درحال انجام وظایف اداری است اما در واقع به گشت و گذار شخصی در اینترنت می‌پردازد (بلانچارد و هنل، 2008). این وجه از وب‌گردی(وانمود به انجام کار اداری در زمان وب‌گردی) است که بیش از هر چیز دیگری برای سازمان مسأله‌ساز است (واگنر وهمکاران، 2012)؛ چرا که برخی از کارمندان تمام وقت اداری را به وب‌گردی می‌گذرانند (والاس ، 2004).
با تعمیم این مسأله می‌توان گفت وب‌گردیکارکنان می‌تواند متضمن موفقیت یا شکست یک سازمان باشد. هر چه مدل ارزیابی عملکرد در مدیریت سایبرلوفینگ موفق¬تر باشد، بهره‌وری نیز افزایش یافته در نتیجه موفقیت دستاوردهای سازمان نیز تضمین خواهد شد. نظر به اهمیت موضوع،در این فصل ادبیات پژوهش و مطالعات انجام شده در زمینه سایبرلوفینگ ارائه می‌گردد. در انتهای فصل ،مروری بر مطالعات انجام شده پیشین صورت گرفته است.
2-2- تعریف سایبرلوفینگ (وب‌گردی)
عبارت سایبرلوفینگ از دو بخش تشکیل شده است. بخش «لوفینگ» از واژه «لوفر» اتخاذ شده است که اصولاً به شخصی گفته می‌شود که از وقت خود به درستی استفاده نمی‌کند و آن را هدر می‌دهد. بخش «سایبر» به ۱۹۹۵ برمی‌گردد که به عنوان پیشوند برای کلماتی به‌کار می‌رود که مبتنی‌بر علم کامپیوتر بوده و در آنها از کامپیوتر به عنوان ابزار استفاده می‌شود. عباراتی نظیر جرم‌های مبتنی‌بر کامپیوتر یکی از همین عبارات است. بنابراین به عملی گفته می‌شود که اولاً مبتنی‌بر کامپیوتر و اینترنت بوده و در ثانی فرد با انجام آن وقت خود را به نحوی هدر می‌د‌هد. به این معنی که فرد، بجای انجام امور مربوط به کار خود، با استفاده از فضایی که اینترنت در اختیار وی قرار می‌دهد، زمان کاری خود را یا هدر می‌دهد و یا به انجام امور شخصی اختصاص می‌دهد. هر چند در این پژوهش مقصود از وب‌گردی، وقت‌گذرانی‌هایکوچکی است که کارمندان در ساعات کاری سازمان با استفاده از کامپیوتر انجام می‌دهند اما باید توجه داشت که تمامی محققین تعریف مشترکی از وب‌گردی ندارند (لیم ، 2002).
محققان مختلف تعاریف مختلفی از سایبرلوفینگ ارائه کرده اند:
1. سیائو و همکاران (2014) وب‌گردی را به‌صورت زیر تعریف کرده‌اند: رفتارهایکارکنان در محیط کاریکه توسط کامپیوتر (به‌ خصوص با استفاده از اینترنت) انجام می‌شوند و از سوی سرپرستان به‌عنوان یک وظیفه کاری تلقی نمی‌شوند.
2. سری و ساویتری (2012) تعریف مشابهی از وب‌گردی ارائه کرده‌اند: هرگونه فعالیت کارکنان کمپانی برای دسترسی به اینترنت جهت رسیدگی به امور شخصی در ساعات کاری؛ و یا استفاده از اینترنت و ایمیل جهت مقاصد شخصی در زمانیکه یککارمند در اداره حضور دارد.

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری وبگردی و پرسه زنی اینترنتی_1555600007_18752_3418_1464.zip0.10 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 33,800 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت