خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 37,400 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 32,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 37,400 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 32,000 تومان

پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی

پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی دارای 17 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فصل دوم : ادبیات و پيشينه پژوهش :

پيشينه هاي مورد استفاده در اين تحقيق شامل كتاب ، مقالات علمي و اينترنت مي باشد . كه به دليل عدم دسترسي به كتاب هاي مرتبط با موضوع با موضوع تحقيق بيشترين منبع مورد استفاده اينترنت و مقالاتي كه در رابطه با موضوع مطرح شده مي باشد .

اين پيشينه كه شامل يك پيشينه خارجي و دو پيشينه داخلي و نظريات كارشناسان كه بصورت ؟؟ جمع آوري . نتيجه گيري شده و نيز مقاله اي تحت عنوان موضوع پژوهش مي باشد .

1-2 پيشينه داخلي

الف ) اين پيشينه از سايت شبكه فن آوري اطلاعات ايران W W W . IRITN . COM نوشته شده استفاده شده است .

مقام اول حضور در اتاقهاي چت در خاورميانه ازآن ماست .

احساس تنگنا و در مضيقه بودن به لحاظ برقراري ارتباط و عدم تعريف واحد از چگونگي وجود ارتباطات از جانب دستگاه هاي مسئول افرادرا به سمت استفاده از محيط هاي گفت و گوهاي اينترنتي سوق مي دهد . دكتر طهمورث شيري – عضو هياًت علمي گروه ارتباطات اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي گفت :

در زمينه روي آوردن به فناوري هاي مدرن بايد نيازهاي موجود در جوانان و اقشار مختلف جامعه مورد بررسي قرار گرفته و تحليل و طبقه بندي از اين نيازها ارائه شود تا ميزان پاسخ دهي فناوري جديد سنجيده شود .

آنچه حائز اهميت است ، وجود يكسري موانع و گسلهايي است كه به عنوان موانع ارتباطي وجود دارد و وجود يكسري مواردي مانند اينترنت ، و از طريق آن دسترسي به CHAT ROOM ،امكاني را فراهم مي كند بدون احساس وجود موانع ارتباطي بتوانند به بحث و تبادل نظر بپردازند .

وي گفت : به عقيده من به جاي اينكه به وجود معضل بودن CHAT بپردازيم به اين موضوع كه اسباب ترويج اين پديده در جامعه ما چه بوده بپردازيم و از دو جهت آن را شامل از معلول به علت و اشاره به زمينه هاي اجتماعي موجود در جامعه مورد بررسي قرار دهيم

منبع اينترنت : سايت W W W.IRITN . COM شبكه فن آوري اطلاعات ايران

ب ) در طرح نظر سنجي « بررسي نحوه كاربرد اينترنت ؟؟و جوانان مشهد » كه در دي ماه سال 83 توسط خانم راضيه آذرنيا انجام گرفت . نظر كاربران در ارتباط با مدت دوستي و ازدواج هاي اينترنتي بدين شرح مي باشد:

بيشتر دوستي هاي اينترنتي داراي دوام كمي بوده است . بطوريكه 7/25 % كمتر از يك ماه ، 6/32 % بين يك تا شش ماه و 3/14% تا يكسال طول كشيده است . 4/27 % افراد پاسخگو دوستي شان بيش ازيكسال به طول انجاميده است .

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی_1527778593_10325_3418_1804.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 32,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت