فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری اثربخشی سیستم آموزش مجازی دارای 73 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
1- مقدمه:
مرور ادبی این تحقیق در پنج بخش بزرگ تقسیم بندی شده است: 1)چشم انداز شغل حسابداری 2)آموزش مجازی
3) آموزش دانش آموزان بالغ 4) آموزش حسابداری 5)روش هاي تدريس دانشكده هاي حسابداري مجازي
2- چشم انداز شغل حسابداری:
مطالعات حسابداری خيلي مفيد هستند زیرا که انتظار می رود اقتصاد محصولات بیشتر و بزرگتری را برای بازرگانی جدید با توجه به آموزش و مهارتهای روزافزون و متعدد تولید نماید و به همین خاطر حسابداران و حسابرسان بیشتری اهمیت حرفه حسابداری را می دانند. مطابق یک بررسی که برای حرفه های حسابداری توسط سالزمان (2006) انجام شد بازار حرفه های حسابداری داغ هستند و باید بازارشان داغتر از این هم بماند تا زمانی که موارد ذیل را داشته باشند:
مطابق بررسی سالوین(2000) آموزش حسابداری در حال تغییرات تند و سریعمي باشد و حق استفاده بیشتری را برای مردم به وسیله اینترنت و مسیر آموزش بوجود آورده است و شرکتهای حسابداری می خواهند بزودی کارمندان تازه ای را از میان دانشجویان بالغ مدرن استخدام کنند.
شرکت هاي بزرگ هم اکنون در حال شمارش کمبودهای مسیر آموزش حسابداری می باشند تا به وسیله آن برنامه هاي آموزش حسابداری را آماده کنند تا فارغ التحصیلان حسابداری و غیرحسابداری آموزش حرفه ای خود را فرا بگيرند و یک آموزش همیشگی و فراگیر را برای کارمندان خود فراهم کنند. خیلی از افراد بالغ کم تجربه هستند زیرا از نظر اوضاع اقتصادی فقیر هستند و به همین خاطر به دنبال ترفیعات گم شده خود هستند که آن را ناشی از فقدان آموزش می دانند
این حق کارفرمایان است که تقاضاهای معقول و خوب از کارمندانشان داشته باشند تا بوسیله آموزش حسابداری زمینه هاي رشد خود را فراهم آورند و در آموزش مجازی حسابداری شرکت کنند تا جزء جامعه دانشجویان مجازی به حساب بيايند و خیلی از آرزوهايي که دانش آموزان بالغ مجازی می خواستند برآورده شود از طریق نمرات آموزش مجازی حسابداری به حقیقت پيوسته است.
3- آموزش مجازی:
در سال (1997 )یک مرکز داخلی آمریکا برای آموزش مجازی آماری را ارائه داده بود که فقط یک سوم از مؤسسات آموزش عالی آموزش مجازی را پیشنهاد کرده بودند. در (1999) محققان ادعا کردند که( 85%) از دانشکده ها و دانشگاهها در سطح پیشنهاد مقدماتی تدريس آموزش مجازی هستند و رقابتهای آموزش مجازی به وسیله آنها هموار شده است (2002).
پیشینه و مبانی نظری اثربخشی سیستم آموزش مجازی_1530296693_13072_3418_1628.zip0.00 MB |