پروپوزال بررسي اختلال سلوك دانش آموزان دوره راهنمايي دارای 37 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل اول پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل ::
مقـدمه:
تا قبل از قرن بيستم به بيماري هاي جسماني و رواني كودكان و نوجوانان بيشتر به صورت مينياتوري از امراض بزرگسالان نگاه مي شد از اوايل قرن بيستم با شروع مطالعات سيستماتيك بر روي جنبه هاي مختلف كودكان ونوجوانان اختلالات رواني آنان نيز به صورت مستقل مورد توجه قرار گرفت (شاملو، 1368). صحبت از ماهيت اختلالات رواني در كودكان و نوجوانان نسبت به بزرگسالان به مراتب پيچيده تر است. بعضي از رفتارهاي نابهنجار در كودكان ونوجوانان پاسخ به شرايط استرس زاي محيط است (سيف نراقي، نادري، 1370). يكي از انواع اختلالات رفتاري شايع در كودكان ونوجوانان اختلال سلوك مي باشد. به طور كلي بررسي ها نشان داده اند كه اختلال سلوك شايعترين اختلال در كودكان ونوجوانان است و در حدود يك سوم تا يك دوم مواردمراجعه به مراكز مشاورهاي و كلينيك ها را شامل شده و ميزان شيوع اين اختلال در پسران دو برابر دختران است (آزاد، 1379) .
كودكان ونوجوانان داراي اختلال سلوك بيشتر خود را از راه كردار نشان ميدهند تا از راه بيان . آنان ترجيح ميدهند از زبان براي برقراري ارتباط يا بيان احساسات بهره نگيرند(كرنبرگ و كازان 1991) در مجموع سطح عملكرد اين افراد پايين بوده و اغلب بسيار زودتر از همسالان خود مدرسه را ترك ميكنند (بچ من ، جان استون و اومالي 1978 به نقل از احمدي 1379).
بررسي اختلال سلوك دانش آموزان دوره راهنمايي_1555749963_14352_3418_1842.zip0.09 MB |