فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری کاهش رضایت شغلی کارمندان بانک دارای 19 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مرور ادبيات و پيشينه تحقيق
2-1) اهميت پيشينه يا تاريخچة تحقيق
هدف ما از پيگيري و جستجوي پيشينة تحقيقهاي ديگر مرتبط با اين تحقيق در حقيقت جلوگيري از دوباره كاري و سپس استفاده از تجربيات گذشته در جهت انجام عمل صحيح و همچنين نوآوري احتمالي ميباشد و در اين راه بايد سه گام مهم برداريم:
الف – شناسائي
ب – مطالعه نقادانه
ج – تهيه گزارش و تحقيق
بررسي پيشينه تحقيق معمولاً نقدي از دانش موجود درباره موضوع مورد پژوهش است.
2-1) چكيده تحقيق اول
در تحقيقي كه در يكي از بانكهاي دولتي (بانك ملت) انجام شده است تأثير يك سري از عوامل مؤثر بر رضايت شغلي را مورد بررسي قرار داده و نتايج حاصل از اين تحقيق به شرح زير است.
1- نوع استخدام (رسمي و قرار دادي) بعنوان متغير مستقل و رضايت شغلي بعنوان متغير وابسته در نظر گرفته شده است. تحليل و واريانس دادهها نشان ميدهد كه بين دو گروه رسمي و قرار دادي از نظر ميزان رضايت شغلي تفاوت معناداري وجود دارد و بطور كلي ميانگين رضايت شغلي كاركنان رسمي از كاركنان غير رسمي بيشتر است.
2-3) چكيده تحقيق دوم
در تحقيقي كه توسط يكي از كارمندان كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران با مدرك كارشناسي ارشد صورت گرفته است.
عوامل موثر بر ميزان رضايت شغلي كاركنان با توجه به متغيرهاي مستقلي مانند امنيت شغلي و نحوه مديريت افراد ملفوق بررسي گرديد، و نتايج زير اخذ گرديده است.
2-4) چكيده تحقيق سوم
در تحقيقي به منظور مقايسه رضايت شغلي، تعهد سازماني و همبستگي آنها با منحني از ويژگيهاي فردي در بانك صادرات منطقه شرق تهران نتايجي بدست آمده بشرح زير است.
در اين پژوهش به دو ضرورت اصلي عامل انساني كه امروزه از جمله مسائل اصلي مورد توجه صاحب نظران علوم رفتاري و مديريت منابع انساني به شمار ميرود يعني رضايت شغلي و تعهد سازماني كه بعنوان نگرشهاي شغلي مطرح هستند پرداخته ميشود. اين متغيرها در سطح كارمندان حوزه ستادي منطقه شرق تهران صورت گرفته است.
سؤال اصلي اين بوده است كه: آيا تفاوت معناداري بين رضايت شغلي و تعهد سازماني افراد تحت سرپرستي وجود دارد؟
همچنين آيا تفاوت معناداري ميان مؤلفههاي رضايت شغلي و تعهد سازماني افراد تحت سرپرستي وجود دارد؟
نتايج نشان داد كه در كل نمونه تحت سرپرستي (كاركنان ستادي) ازنظر مقايسه ميانگين رضايت شغلي و تعهد سازماني كاركنان در سطح بالاتري بودند.
همچنين براي بررسي رابطه بين متغيرهاي تحقيق با استفاده از آزمون تحليل واريانس نتايج زير بدست آمد:
پیشینه و مبانی نظری کاهش رضایت شغلی کارمندان بانک_1555747180_14606_3418_1546.zip0.02 MB |