فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مفهوم شناسی ارزیابی عملکرد و مفوم شناسی کارت امتیازی متوازن دارای 61 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فهرست مطالب:
الف: مقدمه
ب: مبانی نظری پژوهش
2-1: مبنی مفهوم شناسی ارزیابی عملکرد
2-1-1: تعریف ارزیابی عملکرد:
2-1-2: فواید ارزیابی عملکرد:
2-1-3: معایب و مشکلات سیستم های ارزیابی عملکرد
2-1-4: بررسی مختصر ارزیابی عملکرد سنتی و نوین و احصاء تفاوت ها
2-1-5: تعدادی دیگر از الگوهای ارزیابی عملکرد سازمان ها
2-1-5-1: جایزه دمینگ
2-1-5-2: جایزه کیفیت ملی مالکوم بالدریج
2-1-5-3: جایزه کیفیت اروپایی
2-2: مبانی مفوم شناسی کارت امتیازی متوازن
2-2-1: تعریف کارت امتیازی متوازن
2-2-2: بستر شکل گیری کارت امتیازی متوازن
2-2-3: روند شکل گیری و تکامل کارت امتیازی متوازن
2-2-4: ابعاد کارت امتیازی متوازن
2-2-4-1: بعد مالی
2-2-4-2: بعد مشتریان
2-2-4-3: بعد فرآیند های داخلی:
2-2-4-4: بعد رشد و یادگیری
2-2-5: رابطه میان چهار منظر کارت امتیازی متوازن
2-2-6: توازن در ارزیابی متوازن
2-2-7: ویژگی های کارت امتیازی متوازن
2-2-8: کارکرد های کارت امتیازی متوازن
2-2-9:ارتباط کارت امتیازی متوزان با سایر سیستم ها و روش های ارزیابی عملکرد
2-2-10: وجه تمایز ارزیابی عملکرد متوازن در سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی
2-2-11: راهبرد و کارت امتیازی متوازن
2-2-12: موانع موجود در جهت استقرار کارت امتیازی متوازن
2-2-13: نقاط قوت ارزیابی عملکرد از طریق کارت امتیازی متوازن
2-2-14: مراحل ساخت کارت امتیازی متوازن
ج: پیشینه تجربی پژوهش
2-3-1: تحقیقات داخلی
2-3-2: تحقیقات خارجی
د: چارچوب نظری تحقیق
2-4-1: پیاده سازی کارت امتیازی متوازن
2-4-2: معرفی شرکت شهرک های صنعتی استان قم و نقشه استراتژی آن
منابع
الف: مقدمه
در این فصل با توجه به موضوع تحقیق ابتدا راجع به مبانی نظری تحقیق که شامل مبانی مفهوم شناسی ارزیابی عملکرد و مفهوم کارت امتیازی متوازن می شود بحث می شود. سپس به مبانی تجربی تحقیق که شامل تحقیقات داخلی و خارجی می شود پرداخت می شود. در پایان فصل نیز با توجه به مباحث اراده شده در فصل، چارچوبی نظری و یک مدل ویژه برای انجام این تحقیق تبیین می شود.
ب: مبانی نظری پژوهش
2-1) مبانی مفهوم شناسی ارزیابی عملکرد
در این بخش ابتدا به مبانی مفهوم شناسی ارزیابی عملکرد پرداخته می شود و سپس به فواید ارزیابی عملکرد، معایب و مشکلات سیستم های ارزیابی عملکرد،معرفی الگوهای ارزیابی عملکرد سازمان ها اشاره می شود
2-1-1) تعریف ارزیابی عملکرد:
ارزیابی عملکرد را به شیوه های مختلفی تعریف کرده اند که هر کدام از چشم انداز ویژه ای به آن نگاه کرده اند. پژوهشگری همچون سینجر ارزیابی عملکرد را فرآیندی دانسته است رسمی، که کارمند را از بازخورد تشخیصی نتایج مثبت یا منفی عملکرد شغلی خود آگاه می کند(گودرزی نژاد،1382).برخی دیگر نیز مانند هالاچمی آن را کوششی سیستماتیک برای دانستن این که خدمات دولتی تا چه حد جوابگوی نیازهای مردم بوده و توانایی دولت در برآورده نمودن آن تا چه اندازه است دانشسته اند و برخی نیز آن را فرآیند سنجش و اندازه گیری عملکرد در دستگاه های اجرایی در چهارچوب اصولی و مفاهیم علمی مدیریت برای تحقق و وظایف سازمانی و در قالب برنامه های اجرایی دانسته اند(هینگافت ،2000 به نقل از باقری،1389).
به طور کلی نظام ارزیابی عملکرد را می توان فرآیند سنجش و اندازه گیری و مقایسه میزان و نحوه دستیابی به وضعیت مطلوب با معیارها و نگرش معین در دامنه و حوزه تحت پوشش معین با شاخص های معین و در دوره زمانی معین با هدف بازنگری، اصلاح و بهبود مستمر آن می باشد(رحیمی،1385)
2-1-2) فواید ارزیابی عملکرد:
• وجود چهارچوبی مفهومی برای مدیریت و ارزیابی عملکرد:
هر سازمانی فارغ از نوع آن، به چهارچوبی برای ارزیابی عملکرد احتیاج دارد که به وسیله تمامی سطوح سازمان درک شده باشد و از اهداف و مجموعه نتایج سازمان پشتیبانی کند.
پیشینه و مبانی نظری مفهوم شناسی ارزیابی عملکرد و مفوم شناسی کارت امتیازی متوازن_1555658038_16005_3418_1533.zip0.26 MB |