فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (IT) و دورکاری دارای 35 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فهرست مطالب:
فناوري ( تكنولوژي )
2-3-2- مفهوم فناوري اطلاعات
2-3-3- عناصر اصلي فناوري اطلاعات
2-3-4- تعريف جامع فناوری اطلاعات:
2-3-5- كاربردهاي فناوري اطلاعات
2-3-6- مدلهاي كاربرد فناوري اطلاعات در سازمانها
جدول شماره 1-2 – كاربردهاي فناوري اطلاعات از نظر «زوبوف»
جدول شماره 2- كاربردهاي فناوري اطلاعات از نظر « هيكس»
2-3-7- ويژگيهاي فناوري اطلاعات
2-3-8- مزایا و محدودیت های فناوری اطلاعات
2-3-9- انتخاب فناوري اطلاعات مناسب
2-3-10- استفاده بهينه از فناوري اطلاعات
2-3-11- نقش فن آوري اطلاعات در سازمان
2-3-12- آماده كردن كاركنان براي پذيرش فناوري اطلاعات
2-3-13- نقش مدیریت در افزایش سطح تکنولوژی
2-3-14- انواع استراتژی های تغییر
2-3-15- خلاقیت و نوآوری
2-4- تعریف آموزش
2-5- اهميت آموزش کارکنان در فرایند دورکاری:
2-6- مزاياي آموزش کارکنان در فرایند دورکاری:
2-7- مراحل فرآيند آموزش کارکنان در دورکاری:
2-8- بهينه كردن آموزش کارکنان در فرایند دورکاری:
2-9- مزاياي استفاده از فناوري اطلاعات در آموزش دورکاری:
2-10- مشكلات اجرايي استفاده از فناوري اطلاعات در آموزش دورکاری:
2-11- رویکردهای دورکاری:
سوابق و پیشینه تحقیق:
2-12-1- سوابق تحقیق در ایران :
2-12-2- سوابق تحقیق در خارج :
فهرست منابع
د-منابع ومآخذ انگلیسی
فناوري ( تكنولوژي )
فناوري اطلاعات متشكل از چهار عنصر اصلي اساسي ( انسان، ساز و كار، ابزار، ساختار ) است به طوري كه در اين فناوري، اطلاعات از طريق زنجيره ارزشي كه از بهم پيوستن اين عناصر ايجاد ميشود جريان يافته و پيوسته تعالي و تكامل سازمان را فرا راه خود قرار ميدهد. (سپهري، 1383،137)
فناوري ، كاربرد علم براي حل مشكلات عملي است از اين رو تكنولوژي متكي بر دانش است.
دانش نوعي معرفت و شناخت است در حالي كه فناوري كاربرد اين شناخت است.
علم زمينه اي ايجاد مي كند تا فناوري در آن رشد كند. توسعه جامعه تنها با ارتقاي سطح فن آوري امكان پذير است. فن آوري مجموعه اي از عوامل سخت افزاري يا تجهيزات، توانايي ها و مهارت هاي انساني، دانش فني، و توانايي هاي مديريتي و سازماندهي است. افزايش سطح فناوري مستلزم رشد ارتقاي هماهنگ و سازگار تمام اجزاي آن است كه از طريق انتقال و توسعه داخلي فن آوري اتفاق مي افتد. نقش مديريت در فرآيند انتقال و توسعه فناوري مهم و تعيين كننده است و مي توان آن را در چهار سطح كلان، 1ـ بخش علوم 2ـ تكنولوژي 3ـ بنگاه ها 4ـ خود حرفه و تخصص مديريت مطرح كرد. (مالونی ،55:2007)
فناوري را قابليت كاربرد علوم در تامين خواسته هاي مادي و ذهني بشر مي دانند. با پيشرفت علوم زمينه هاي بالقوه جديدي براي ارتقاي فن آوري پيدا مي شود. ميزان كالا و خدمات توليد شده سرانه در جوامعي كه به پيشرفت هاي تكنولوژيكي جديد دست يافته اند از جوامع سنتي و عقب مانده فاصله زيادي گرفته است. در واقع توان كشورها و يا مؤسسات صنعتي و خدماتي در صحنه رقابت هاي مختلف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و نظامي به توان تكنولوژيكي آن ها بستگي دارد.
تنها با ارتقاي سطح تكنولوژي در جامعه است كه افراد آن مي توانند به توليد بيشتر كالا و خدمات دست يابند و باعث كارآيي و اثربخشي سازمان خود شوند و با نظام دهي مناسب در زمينه هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي موجبات زندگي بهتر را براي خود فراهم نمايند. در صحنه رقابت هاي اقتصادي، سازمان ها و مؤسساتي كه به تكنولوژي برتر دست مي يابند، امكان بقا و رشد را مي يابند و سازمان ها و مؤسساتي كه از نظر تكنولوژي عقب بمانند از صحنه خارج مي شوند. (مالونی ،55:2007)
- Technology
پیشینه ومبانی نظری فناوري اطلاعات (it) و دورکاری_1527236952_9455_3418_1605.zip0.00 MB |