فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری نشر الکترونیک دارای 36 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فهرست مطالب:
نشر الکترونیک چیست؟
تاریخچه نشر الکترونیکی
روش های نشر الکترونیکی :
عوامل توسعه نشر الکترونیکی در اینترنت
نگرش های موجود به نشر الکترونیکی
نگرش نویسندگان :
نگرش ناشران :
نگرش کاربران :
نگرش کتابخانه ها :
نگرش مراکز رایانه ای :
آینده نشر الکترونیکی
عوامل موفقیت نشر الکترونیکی
مزایای نشر الکترونیکی
الف) صرفه جویی در فضای کتابخانه ها:
ب) نظارت :
ج) جستجو :
د) پشتیبانی :
معایب نشر الکترونیکی
موانع و مشکلات تولید و نشر الکترونیکی
دسترسی به خط اینترنت و رایانه :
چگونگی فروش کتب الکترونیکی :
حق مولف کتب الکترونیکی :
مشکلات مربوط به خواندن کتب الکترونیکی در اینترنت :
نبود فهرستگان کتب الکترونیکی :
مشکلات استناد به کتب الکترونیکی :
تهدید بهره گیری های سنتی از کتب چاپی :
بیهوده گویی و پراکنده گویی :
غیر واقع نمایی (بزرگ نمایی) :
نیاز به دانش بهره گیری از اینترنت و رایانه :
تعریف کتابخانه سنتی
مشکلات کتابخانه های سنتی
تعریف کتابخانه دیجیتال
مشکلات کتابخانه های دیجیتال
مزیت های کتابخانه دیجیتال بر کتابخانه سنتی
نتایج تحقیقات انجام شده
فهرست منابع
نشر الکترونیک چیست؟
جهت حضورموفق کتاب های الکترونیکی در عرصه رسانه ها و جذب مخاطب و بازاریابی خاص خود، باید مسائلی هم چون نشر الکترونیکی را به خوبی درک کرد و با شناخت آن اقدام به تولید و انتشار کتب الکترونیکی نمود. درباره نشر الکترونیکی اگر چه نمی توان تعریف جامع و مانعی را ارئه کرد ولی به اختصار می توان گفت: هر سندی که در تولید و توزیع آن از پردازش الکترونیکی استفاده گردد نشر الکترونیکی نامیده می شود که می تواند مبتنی بر شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی از قبیل شبکه های محلی (Lan) و یا شبکه های جهانی (Wan) مانند اینترنت باشد و یا مبتنی بر استفاده از کامپیوتر نظیر سی دی رام و یا سایر حافظه های جانبی کامپیوتر باشد. حتی انتقال اطلاعات از طریق فاکس در صورتی که برای دریافت کنندگان قابل دسترسی و به طور بالقوه قابل بهره برداری باشد شامل نشر الکترونیکی می شود. فایل ممکن است حاوی واژه ها، تصاویر، صدا، مالتی مدیا و برنامه های رایانه ای باشد.
هاراند برای توصیف نشر الکترونیکی از اصطلاح اعلان الکترونیکی استفاده می کند. این تعبیر او به تابلوی اعلانات الکترونیکی، فهرست های پیوسته روزنامه ها، کتاب ها، پست و مجلات و نیز خدمات اطلاعاتی که بی درنگ قابل دریافت و نصب هستند، نرم افزار و حتی کنفرانس از راه دور اشاره دارد. جامعه اروپا در سال 1993 نشر الکترونیکی را هر نوع مطلب در رسانه غیر چاپی که بتوان به صورت الکترونیکی ذخیره کرده، تحویل و مورد استفاده قرار داد تعریف کرده است. مارک اس فرانکل و همکارانش وجود ویژگی هایی را در محیط الکترونیکی ضروری می دانند:
توجه به زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری محیط الکترونیکی ذخیره اطلاعات که فرانکل و همکارانش به برخی ویژگی های آن اشاره کرده اند از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا موضوعاتی نظیر فراهم بودن پهنای باند نامطلوب برای تسریع در انتقال و مبادله، حفظ امنیت سیستم کاربران، سازگاری نرم افزار و برخورداری از استانداردهای رایج در نشر الکترونیکی درفراهم شدن زمینه بهره برداری از اطلاعات تاثیر بسزایی دارند (کافی امامی، 1383).
پیشینه ومبانی نظری نشر الکترونیک_1527323588_9574_3418_1842.zip0.00 MB |