دانلود گزارش کارآموزی راهنمايي و رانندگي.doc 41 و با فرمت صفحه و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.
فهرست
عنوان صفحه
اولين قانون راهنمايي و رانندگي در تهران 1
بيشترين تخلفات در رانندگي 3
ضوابط احراز سلامت جسماني و رواني 4
بينايي 7
شنوايي 8
اندامهاي حركتي فوقاني و تحتاني 8
ساير موارد براي انواع گواهينامه رانندگي 10
مقررات و ضوابط حمل بار در جاده هاي كشور 13
ضوابط حمل بار 14
مقررات حمل و نقل بار در راهها 15
توصيه پيشگيرانه در رانندگي 24
توصيه پيشگيرانه در تردد شهري 30
توصيه پيشگيرانه در مسافركشي 34
توصيه پيشگيرانه در سفر 36
توصيه پيشگيرانه در موتورسواري 40
چگونه ترمز كنيم ؟ 41
چگونه فرمان بگيريم ؟ 42
دور زدن 43
دور يك فرمانه 43
دور دو فرمانه 44
اولین قانون راهنمایی و رانندگی در تهران
مردم آن روز در دی ماه سال 1309 که دست های راننده ها را مدام در حرکت دیدند، به خنده افتادند، اما خیلی زود یاد گرفتند از دست چپ و راست شان چه زمانی کمک بگیرند و چطور در هوا تکانشان بدهند تا شوفرهای دیگر بفهمند که حالا قرار است صاحب دست ها چه کند؛ دور بزند، بایستد، پارک کند و دقیقاً از همان روزها شروع شد.
آن روزها نوای بوق تا فاصله 100 متری شنیده می شد. همان دوره با همان قوانین 32 بندی، ماشین ها صاحب 5 پلاک شدند؛ نام کارخانه، آدرس مالک، نمره عقب، نمره جلو و پلاک مالیات. تصویب قوانین به همین جا ختم نشد؛ حود 1308 وقتی تعداد اتول سوارهای شخصی شهر به 1522 نفر رسید، قوانین مربوط به عابران پیاده وضع شد.
آبان 1305 پایتخت نیز بوذرجمهری، بلدیه چی شهر یک کمپانی دانمارکی را مسئول اتوبوسرانی شهر کرد و قرار شد فرنگی جماعت 7 خط راه بیندازد که در هر کدام 2اتوبوس فعال باشد. کرایه این اتوبوس ها 8 شاهی برای یک مسیر بود. تهرانی که اتوبوس هایش از ابتدا تا انتهای مسیر 25 بار توقف می کردند و سرعت شان 20 کیلومتر بود. اواخر سال 1312، وقتی «سرتیپ قلی هوشمند» به جای بوذرجمهری بلدیه چی شهر شد، اعلام کرد محل عبور پیاده ها را از عرض خیابان به صورت مورب سنگ فرش کنند و عابران را موظف کرد تنها از همان مسیرها عبور کنند.
بعد به سراغ اتوبوسران ها رفت و اعلام کرد که آنها حین رانندگی نباید حرف بزنند و آیین نامه اتوبوسرانی به وسیله شهربانی تنظیم شد.
گزارش کارآموزی راهنمايي و رانندگي_1527601982_9989_3418_1118.zip0.00 MB |