خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بلوغ ومرحله نوجوانی
قیمت : 37,400 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
مبانی نظری و پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت
قیمت : 32,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت مشتري
قیمت : 37,400 تومان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه و مبانی نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان
قیمت : 32,000 تومان

پیشینه و مبانی نظری تحقیق بانکداري اينترنتي

پیشینه و مبانی نظری تحقیق بانکداري اينترنتي

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری تحقیق بانکداري اينترنتي دارای 44 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:


12 2-1- مقدمه
12 2-2- تعريف فن‌آوري اطلاعات
13 2-2-1- تاريخچه فن‌آوري اطلاعات
15 2-2-2- مزاياي فن‌آوري اطلاعات
16 2-3- انواع بانکداري اينترنتي
16 2-3-1- اطلاعات
16 2-3-2- ارتباطات
17 2-3-3- معامله
17 2-4- نگرش و عناصر آن
18 2-5- مزاياي بانکداري الکترونيکي
19 2-6- مدل ‌هاي پذيرش کاربر
20 2-6-1- تئوري عمل مستدل (TRA)
21 2-6-2- مدل اشاعه نوآوري
23 2-6-3- مدل انگيزشي
23 2-6-4- مدل استقرار سازماني فن‌آوري اطلاعات
24 2-6-5- تئوري شناخت اجتماعي
25 2-6-6- مدل پذيرش فن‌آوري
29 2-6-7- مدل پذيرش فن آوري2 (TAM2)
31 2-6-8- مدل بهره‌مندي رايانه
32 2-6-9- نظريه رفتار برنامه ريزي شده
34 2-6-10- مدل رواني-اجتماعي تريانديس
34 2-6-11- تئوري يکپارچگي مقبوليت و استفاده از تکنولوژي
37 2-7- پژوهشهاي انجام شده
37 2-7-1- مطالعات خارج از کشور
41 2-7-2- مطالعات داخلی
43 2-8- معرفی پست بانک
43 2-8-1- ساختار پست بانک

منابع




2-1- مقدمه
بررسي مباني نظري و توسعه تجربي ادبيات مدل هاي مربوط به پذيرش تکنولوژي براي درک وضعيت فعلي تحقيقات در اين زمينه ضروري است. به گونه اي که اين بررسي مي تواند به تعيين سوال، فرضيه ها و در نهايت طراحي مدل مفهومي پژوهش بينجامد. بر اين اساس در اين فصل، به معرفي ريشه هاي مدل هاي پذيرش تکنولوژي پرداخته مي شود. به دنبال آن، مدل نظري پژوهش ارائه و سپس برخي از مطالعات انجام گرفته در اين زمينه مورد بررسي قرار خواهند گرفت. در نهايت، جمع بندي و نتيجه گيري نهايي جهت طراحي مدل مفهومي و فرضيه هاي پژوهش آورده مي شود. به طور كلي، هدف از ارائه مباحث اين فصل، پشتيباني مدل مفهومي و فرضيه هاي پژوهش است.


2-2- تعريف فن‌آوري اطلاعات
براي فن‌آوري تعريف هاي مختلفي ارائه شده است که همه آن‌ها داراي ابعاد مشترک هستند. دفت ( 1378) فن¬آوري را به صورت زير تعريف مي¬کند:
ابزار، روش و عملياتي که براي تبديل اقلام مصرفي به محصول (داده به ستاده) مورد استفاده قرار مي‌گيرد (دفت، 1378).
بطور کلي فن‌آوري داراي چهار بعد مي‌باشد که عبارتند از: تجهيزات، اطلاعات، مهارت نيروي انساني و مديريت، از ميان اين چهار بعد، فن‌آوري اطلاعات در سال‌هاي اخير نقش و اهميت ويژه‌اي يافته‌است، زيرا اساس مزيت و رقابت را در عصر حاضر تشکيل مي‌دهد. چهار عنصر اساسي در فن‌آوري را مي‌توان به صورت زير نشان داد:
1) فن‌آوري که در اشياء متبلور است و به آن فن‌افزار گويند.
2) فن‌آوري که در افراد متبلور است و به آن انسان افزار گويند.
3) فن‌آوري که در مدارک متبلور است و به آن اطلاعات افزار گويند.
4) فن‌آوري که در سازمان متبلور است و به آن سازمان‌افزار گويند(مستبصري و نجايي، 1380).
واژه فن‌آوري اطلاعات اولين بار توسط "لويت و وايزلر " در سال 1985 به منظور بيان نقش رايانه‌ها در پشتيباني از تصميم‌گيري‌ها و پردازش اطلاعات در سازمان به‌کار گرفته شد(صرافي‌زاده، 1383).
سي¬شل (1997) در مطالعه¬اي که از انقلاب رايانه انجام داده است، نگرش محدودي از فن‌آوري اطلاعات دارد و بر تجهيزات رايانه‌اي تاکيد دارد که در استقرار ادارات و بخش‌هاي مختلف کسب و کار، شامل رايانه‌هاي شخصي، ايستگاه‌هاي کاري، سرورها، ابر رايانه‌ها و تجهيزات مرتبط به کار گرفته مي‌شود(صرافي‌زاده، 1383، 60). تکنولوژي يا فن‌آوري اطلاعات به ابزارها و روش‌هايی اطلاق مي‌شود که به نحوي اطلاعات را در اشکال مختلف (صدا، تصوير، متن) جمع‌آوري، ذخيره و ‌بازيابي، پردازش و توزيع مي‌کند (علي احمدي و شراگيم، 1382، 8).
بلوم، ميلن و آدلر (1994) فن‌آوري اطلاعات را به عنوان سخت افزار يا نرم‌افزاري که اطلاعات را به سرعت ذخيره، دستکاري و انتقال مي‌دهد، تعريف کرده‌اند؛ که به طور مثال شامل لينک‌هاي کامپيوتري، پست الکترونيک، ويدئو کنفرانس و پايگاه داده‌هاي کامپيوتري (بسته‌هاي آماري، گزارش‌ها و اطلاعات ذخيره شده) مي‌باشد(ادواردز ، 2005، 17). فن¬آوري اطلاعات هر وسيله يا سيستم به هم متصلي است که براي توليد، ذخيره‌سازي، محاسبه، تلخيص، پردازش، نمايش، تبادل، انتقال،دريافت، کنترل و مديريت داده‌ها مي‌باشد(مستبصري و نجاتي، 1380).


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری تحقیق بانکداري اينترنتي_1528792019_11927_3418_1426.zip0.00 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 32,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت