فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری كانالهاي توزيع دارای 33 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فهرست مطالب:
2-1-1- تعريف توزيع و كانالهاي توزيع
شکل 2-1- روابط بين اجزاي کانال توزيع، منبع: ليندگرين: 2011، صفحه 101
2-1-2- اهميت و کارکردهاي كانالهاي توزيع
2-1-3- الزامات و نيازمنديهاي كانال توزيع
2-1-4- انواع کانالهاي توزيع
2-1-5- ساختار كانال توزيع محصولات مصرفي
2-1-6- ساختار كانال توزيع محصولات صنعتي
2-1-7- طراحي کانال توزيع
2-1-8- مراحل طراحي کانالهاي توزيع
2-1-9- سازمان کانال توزيع
الف- سيستمهاي بازاريابي افقي
ب- سيستمهاي بازاريابي چند کاناله
ج- سيستمهاي بازاريابي عمودي
2-1-10- شبکههاي توزيع عمدهفروشي
2-1-11- توزيع کالا از طريق شبکه شرکتهاي پخش
2-1-12- شبکه هاي توزيع مستقل
2-1-13- جريانهاي شبكه توزيع
2-1-14- انتخاب کانال توزيع با استفاده از تحليل پوششي دادهها
2-1-15- تصميمگيري با معيارهاي چندگانه
مروري بر مطالعات انجام شده
2-2-1- مطالعات انجام شده داخلي
2-2-2- مطالعات انجام شده خارجي
فهرست منابع
توزيع يکي از مهمترين عناصر آميخته بازاريابي است که مديريت در اين زمينه با مشکلترين مرحله تصميمگيري مواجه ميشود. زيرا کانالهاي منتخب ميتوانند بر ساير تصميمات مربوط به بازاريابي اثر بگذارند. دليل ديگري که براي اهميت تصميمات پيرامون کانال توزيع ميتوان ارائه کرد اين است که شرکت پس از اتخاذ تصميم بايد براي مدت طولاني به آن پايبند و متعهد بماند. چراكه چندين سال طول ميكشد يك سيستم توزيع بطور مطلوب مستقر شود و به آساني قابل تغيير نيست. (کاتلر، 1388 : 446)
يكي از مهمترين چالشهاي مديران بازاريابي و توليدكنندگان، انتقال كالاهاي توليدي خود به بازارهاي هدف است. بر اين اساس تصميمگيري در خصوص شيوه انتقال كالا به محل خريد يا مصرف، از جمله تصميمات مهمي است كه مدير بازاريابي با آن مواجه است. (بختائي و گلچينفر، 1385 : 23) شبكه توزيع بخشي از نظام اقتصادي يک كشور ميباشد كه تحولات اقتصادي آن كشور در تعيين كاركرد و ساختار آن مؤثر است. اين شبكه حلقه رابط بين توليدكنندگان و مصرف كنندگان و متشكل از عامليني است كه با يكديگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزيع كالاها را انجام ميدهند. (فرزين، 1386 : 77)
تصميم درباره کانال توزيع و فروش کالا، از جمله مهمترين تصميماتي است که فرا روي مديران قرار دارد. تصميم درباره توزيع کالا بر ساير تصميمات بازاريابي تاثير مستقيم ميگذارد. نبض يک شرکت در دست شبکه توزيع و فروش آن است، اما با همه اين شرايط اغلب شرکتها به کانالهاي توزيع کالاهاي خود توجه کافي ندارند و اين امر گاه عواقب زيانباري براي آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسياري از شرکتهاي با استفاده از سيستم هاي توزيع خلاق، به مزيت رقابتي دست يافته اند. بنابراين لازم است که تلاشهاي زيادي در جهت افزايش کارآيي كانالهاي توزيع و مقايسه ميزان فروش انواع كانالها صورت گيرد. (واکر و همکاران، 1378 : 268)
پیشینه ومبانی نظری كانالهاي توزيع_1527237446_9459_3418_1361.zip0.00 MB |